Ik ben goed aangekomen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Monique Ammerlaan - WaarBenJij.nu Ik ben goed aangekomen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Monique Ammerlaan - WaarBenJij.nu

Ik ben goed aangekomen!

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

04 September 2006 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!

Hier mijn eerste bericht vanuit het zonnige Curacao! Nou ja zonnig, net is er een gigantische regenbui geweest maar nu schijnt de zon weer!

Mijn eerste avontuur heb ik al achter de rug. Ik had een plaatselijke simkaart met telefoon gekocht, is het alweer gestolen! Je moet onwijs goed opletten hier, ook medestudenten jatten spullen. Maar goed, ik heb alweer een nieuwe telefoon want bellen met het thuisfront is wel even fijn!

Allereerst mijn gegevens voor mensen die mij willen bellen of iets willen opsturen!!
Telefoonnummer: 005999 6763888
Als je via je huistelefoon telebuddy belt:
0900 0400832 en dan mijn nummer intikt, bel je maar voor 10 cent per minuut. Altijd handig om te weten! Het werkt niet altijd, maar ja dat is niet gek op Curacao ;)

Mijn adres hier is:
Werelstage
TAV Monique Ammerlaan (Body Beach Club)
De Ruyterkade 55
Willemstad
Curacao N.A.

Ik vind het super leuk om af en toe kaartjes te ontvangen! Als je bij de foto's kijkt (fotoboek op deze pagina) kunnen jullie zien dat ik mijn kamer al helemaal volgeplakt hebt met foto's! Iedereen super bedankt nog voor het afscheidsfeestje woensdag! Was gezellig!

Curacao is wel echt super gaaf. Er is hier van alles te doen, maar ook de stranden zijn super. Palmbomen, wit zand en blauw water. Ik heb aantal foto's al op de site gezet! De plaatselijke bevolking is heel gastvrij.

Het studentenhuis is gezellig! Iedereen heeft eigen kamer, en dan gezamelijke douche, wc en keuken. De wc is al een keer verstopt geweest, toen stroomde het mijn kamer in! Heel irritant, maar is gelukkig snel verholpen! Buiten hebben we een gezamelijke patio. Verder zitten er overal tralies en is er veel politie in onze wijk. Het voelt daarom wel veilig aan.

Ook de medestudenten zijn erg gezellig... Iedereen gaat met iedereen om, hele relaxte sfeer. Gister al een super feest op Mambo Beach en bij Wet & Wild. Van 17.00 t/m 19.00 happy hour, en dansen op het strand bij de zonsondergang. Net een droom.....

In het begin moest ik wel even wennen hier, het is toch wel heel anders dan in Nederland. Maar nu ik gewend ben, geniet ik van mijn tijd hier! Het is hier trouwens 6uur eerder, dus het tijdsverschil is ook best wel even wennen!

Ik zal deze site zo veel mogelijk proberen up to date te houden!

Tot snel!

Dikke kus Moon

ps: de kakkerlakken hier zijn wel erg vies!

  • 04 September 2006 - 16:52

    Ferry:

    niet alleen de kakkerlakken daar, maar die kakkerlak van jou (egbert)is ook vies hoor

  • 04 September 2006 - 16:59

    Rosa:

    hey moon!!
    idd net een droom zeg zoals je het verteld, wil ook!!! have fun!

    kusss

  • 04 September 2006 - 17:03

    Maassie:

    Geen kwaad woord over kakkerlakken he.... En Egbert is best schoon!

    maar om even ontopic te blijven. Goed om te horen dat je het naar je zin hebt! Ik blijf je verslagen volgen.

  • 04 September 2006 - 17:05

    Maassie:

    Geen kwaad woord over kakkerlakken he.... En Egbert is best schoon!

    maar om even ontopic te blijven. Goed om te horen dat je het naar je zin hebt! Ik blijf je verslagen volgen.

  • 04 September 2006 - 17:12

    Kimmy:

    wooooow, dat ziet er echt megaaa uit!!! ben jaloers!!! geniet ervan xxxx

  • 04 September 2006 - 17:28

    Sandra:

    MOONN!!!! ben echt jaloers op je!! Die foto's!!! Geniet ervan he... en niet te bruin worden :O Dikke x San

  • 04 September 2006 - 17:28

    Daats:

    toppie moon ben best jaloers op je . denk dat mijn foto boven je bed hangt haha , nee heel veel plezier daar en we spreken elkaar snel . gr x

  • 04 September 2006 - 17:40

    Jorieke:

    Goed om te horen wat je allemaal meemaakt daar!! Gelukkig heb je het naar je zin! Kan ook hast niet anders in zo'n droomwereld! Super tof voor je!!
    Ik bel je snel!

    dikke kus JO

  • 04 September 2006 - 17:52

    Glenda:

    Hey Moontje, Gaaf he!!! foto's zien er cool uit hoor..... ik wil ook zo lekker in het zonnetje liggen!!!! en het ziet er ook wel cool uit waar je woont. Veel plezier he! Xxx

  • 04 September 2006 - 18:21

    Mieke:

    Leuk die foto's Moon, het ziet er daar geweldig uit!!
    Dikke zoen van mama

  • 04 September 2006 - 20:28

    Lin:

    Hee Moon!
    Leuk om al zo snel iets van je te horen! Erg leuke foto's hoor, ziet er stukke beter uit als hier in Nederland...:-)
    Heel veel plezier nog en ik kijk alweer uit naar de volgende foto's!
    Have fun! Liefs Lin

  • 04 September 2006 - 20:41

    Ivo:

    He Moon zo te zien vermaak je je wel op Mambo beach. Ik hoop nog (een week) langs te komen voor eind december. Wat is eigenlijk het verschil tussen stage en vakantie??

  • 04 September 2006 - 20:46

    Tante El:

    Moon, jij bent snel gewend...je bent er pas 3 dagen!!!fijn te lezen dat je het goed maakt....ik zal je foto's ook even bekijken.
    groetjes

  • 04 September 2006 - 21:10

    Karen:

    He monique denk niet dat mijn berichtje daarom is aangekomen! Dan maar via deze weg, ik wil daar ook zijn!!!! Ik heb egbert in de tussentijd nog niet gezien, misschien issie echt wel een beetje achteruit gegaan zonder jou!! haha kuss Ka

  • 04 September 2006 - 21:25

    Britt:

    Hey monq,
    Zo te lezen bevalt het daar wel!! Laatste tijd elkaar niet veel meer gesproken! Jammer dat je niet naar de pyjamaparty bent gekomen, was onwijs leuk hihi. Veel plezier daar en succes met de stage!!

    Kuz britt

  • 05 September 2006 - 06:34

    Britt:

    He Moontje! Het ziet er echt geweldig uit! Net zoals de rest ben ik ook wel een beetje jaloers! Geniet er maar van! Liefs Britt

  • 05 September 2006 - 06:42

    Joella:

    Dat zijn allemaal positieve geluiden!! Fijn dat je het naar je zin hebt... geniet ervan!!

    XXXXX

  • 05 September 2006 - 06:45

    Joella:

    Gave foto's.... Jootje zou best willen ruilen hoor.. mag jij wassen, strijken, schoonmaken, met de plantenspuit achter de katten aan rennen.. en dan ga ik voor jou stage lopen.. deal!!?? hihi!!
    Dikke XXX

  • 05 September 2006 - 07:48

    Jans:

    heyy lieve moon!
    wat fijn dat je het zo naar je zin hebt! geniet ervan he meis!
    dikke x

  • 05 September 2006 - 08:19

    Sandy;):

    Moon!

    Ik zat juist aan je te denken! Heb je het er wel leuk enz, maar ik heb dus al gelezen dat het super is! Mooi zo!!

    Geniet van de tijd en ik zal je binnekort even een mailtje sturen;)!

    Ik ga ff je foto's bekijken:D..

    XxSan..

  • 05 September 2006 - 08:23

    Anita:

    Lief Moontje,
    Wat vervelend zeg, om daar te zijn.....
    Geniet ervan, doe je best, laat ze weten dat jij daar geweest bent!
    We missen je hier hoor.
    Groetjes van je (ex) collega's in The Beach, Aalsmeer! XXX

  • 05 September 2006 - 08:25

    Rianne:

    Hé lieve Moon,
    Het lukt je goed hoor om me jaloers te maken, haha... ;-) Wat een eiland hè! Het is trouwens niet de kamer die ik voor ogen had hoor, jouw kamer ziet er goed uit!! Nou meis geniet van alles en ik blijf je volgen op je site!!!!
    Liefs Rie

  • 05 September 2006 - 14:40

    Carline:

    heeey Moon..
    zo eindleijk me internet doet het... dus ben meteen op je site gaan kijken... het ziet er heel gaaf uit... gelukkig heb je het naar je zin.. Geniet ervan meid... en tot Krabbels...
    Kus....

  • 05 September 2006 - 19:03

    Ricky:

    Hai moontje! Telefoonnr. is opgeslagen dus dat komt helemaal goed!

  • 05 September 2006 - 19:44

    Silvan:

    Hey Moon!
    Leuk dat je het naar je zin hebt, het ziet er ook echt uit als een paradijsje.. Maar werk je ook al een beetje of heb je het tempo op curacao al kunnen overnemen??

  • 05 September 2006 - 20:29

    Evelien:

    Whaaaaa!!! Dat ziet er echt té mooi uit! :) Jammer van die kakkerlakken alleen ;), maar dat vergeet je denk ik snel in zo'n paradijs! Nou geniet er maar lekker van, wij kunnen alleen maar jaloers zijn hier!!!

    Ben benieuwd naar je volgende verhalen!

    Kus, Eef!

  • 06 September 2006 - 08:44

    Beach-girl Natasja:

    Hé Monique!
    Fijn te lezen dat alles goed gaat! Wens je héél veel plezier daar, geniet er lekker van, maar dat zal vast wel gaan lukken :-)
    X Natasja.

  • 06 September 2006 - 13:22

    Lotte:

    Hey Moontje!!!!

    Hoe is het? Je verhaal klinkt echt heel leuk (met uitzondering van de kakkerlakken hihi). Hoe is je stage? Veel leuke mensen?
    Nou ik begin jullie al te missen hoor, ben ook echt super benieuwd naar alle verhalen !!

    We keep in touch!!!

    Dikke knuffel van mij

  • 06 September 2006 - 19:44

    Jazz En Lisa:

    Hey Moon,

    Wij schrijven dit bericht, terwijl we vlakbij je zitten. De zee belemmert ons om je te zien :). Hier gaan we dan ook snel verandering in brengen! Zo te lezen heb je het prima naar je zin en gaat het allemaal goed komen. Hoe is je stage? Al begonnen?
    Groetjes vanuit Aruba!

  • 07 September 2006 - 11:33

    Esther:

    Hé Moon, wow!!! echt super veel plezier...enneh...je bent daar om te leren he?! Geniet er van! Is er trouwens nog een plekkie vrij in dat huis? haha... Groetjes Es

  • 12 September 2006 - 11:20

    Suus:

    Hey Moontje,

    klinkt super gaaf! netzoals alle andere verhalen over curacao maak jij me hier ook heel jaloers mee ;) hihi geniet ervan! en tot mails!

  • 12 September 2006 - 14:25

    Maassie:

    Hoe is het? wanneer komt er weer eens een verslagje of heb je het te druk met werken/genieten.

    X

  • 13 September 2006 - 18:52

    Miriam & Barry Spring:

    Hey monique,
    leuk zeg, zo'n site!! Heel veel plezier op t zonnige curacao!!! Geniet ervan!!!!
    Kus Bar & Mir

  • 13 September 2006 - 20:32

    Tante Git:

    Hee die Monique,
    alles goed daar?? Leuke foto's hoor. Ben je al begonnen met je stage?
    Heel veel plezier nog, groetjes ook van ome Piet.
    Liefs, Git

  • 17 September 2006 - 16:55

    Tante Ans:

    He Monique
    alles goed daar op Curacao? Vast wel. Geniet van alles.
    Wel nieuwe berichtjes plaatsen hoor. Vinden we leuk. groetjes
    Ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Ik ga stage lopen op Curacao! 4 dagen het bedrijf: Body Beach Club managen op LionsDive. 1 dag beachactiviteiten voor studenten organiseren

Actief sinds 27 Juni 2006
Verslag gelezen: 572
Totaal aantal bezoekers 32214

Voorgaande reizen:

01 September 2006 - 22 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: