Wat?!? Nee toch, niet 450 euro........... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Monique Ammerlaan - WaarBenJij.nu Wat?!? Nee toch, niet 450 euro........... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Monique Ammerlaan - WaarBenJij.nu

Wat?!? Nee toch, niet 450 euro...........

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

22 November 2006 | Nederland, Amsterdam

Dinsdag 14 november
Tijd: 12:00

Wat?!? Nee toch, niet 450 euro van mijn rekening! Huh, maar het is opgenomen vanuit Madrid?! Hoe kan dit dan!?

Dit was mijn reactie.... In mijn update lees je waarom deze reactie heeft plaatsgevonden!!!! :(


Hallo Amigo's!!

Kon ta bai?
Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties op mijn verhalen! :D Echt heel leuk!

In Nederland zijn jullie nu druk met de verkiezingen, hier is het nog steeds erg poko poko! We krijgen een klein beetje mee van de verkiezingen in Nederland.

Zoals je net las, was dit geen positieve reactie. Het minder goede nieuws is namelijk dat er 450 euro, dat betekent ongeveer 1000 NAFL, van mijn rekening gechollerd is! Als je bedenkt dat mijn stageloon is 300 NAFL is, is dat erg veel :(

Het goede nieuws is dat de bandieten (!!) vanuit Madrid hebben het geld hebben opgenomen! Het is dus duidelijk dat het niet klopt en waarschijnlijk krijg ik al mn geld terug van de bank! :D Er zijn nog ongeveer 10 andere 'slachtoffer' huisgenootjes! Het verhaal ging al dat sinterklaas geld nodig had om kadootjes voor alle kinderen te kopen........... ;) Wat een schurk :(

Afgelopen 2 weken stonden in het teken van de visite! 2 neven van mij, Rob en Ivo zijn een week langsgeweest op Curacao! Ivo is piloot bij Martinair en was even op 'werkbezoek'. Een leuke week gehad! We hebben een boot gehuurd om op het spaanse water te cruisen, een jeefsafari gedaan en meegedaan met het '2e studenten pokertoernooi' ;) Daarna zijn mijn ouders een weekje langsgekomen om te kijken hoe ik mij gedraag hier! Het was erg gezellig. We hebben een aantal mooie strandjes bezocht, de Boca's en de watertaxi!Mijn ouders kwamen dan ook tot de conclusie dat ik het goed voor elkaar had :D :D :D :D

Johan Cruyff en Koningin Beatrix waren eiland aan het hoppen in de Caribbean! Ze kwamen natuurlijk ook een kijkje nemen op Curacao. Cruyff Foundation heeft hier een veldje geopend voor de jeugd. Aangezien Johan Cruyff in het hotel verbleef waar mijn stage is, kon ik met hem op de foto! 'das toch logisch' ;) :D ;)

Verder gaat het nog steeds hopi bon hier op dushi Curacao! De tijd vliegt voorbij, want precies over 1 maand vlieg ik alweer naar het koude Nederland! Het lijkt al gewoon te worden dat het altijd lekker weer is, elk weekend naar mooie stranden en veel leuke feestjes! Zal wel weer erg wennen worden in Nederland!

Een aantal wist je datjes (leuk idee eef :D)

Wist je dat.................
* Op de Antillen ook Sinterklaas gevierd wordt?
* De goed heilig man dan ook WIT gesminkt is!
* Wij dit ook gaan vieren met onze huisgenootjes
* Wie weet zwarte Piet nog langs komt in ons huis ;)

Wist je dat..................
* Wij geholpen hebben met de mountainbiketour van Lions Dive?
* Dit ook het worldcup parcour van afgelopen jaar was?
* Wij daarna heerlijke BBQ gehad hebben?
* Daarna als Promo Team van Lions Dive op Wet & Wild hebben gefeest!

Wist je dat..................
* Rianne en Marian helaas alweer naar huis gaan?
* Het nu erg hard gaat ?!
* Nog 1,5 week en dan ook onze geliefde vriendinnetjes Jolien, Linda en Manon moeten gaan missen?!
* Dit niet leuk is!!!!!

Wist je dat..................
* De koers van de gulden (NAFL) gewoon nog 2,2 is?
* Wij weer de kwartjes en de dubbies gebruiken?
* De vertrouwde gulden toch wel erg leuk vinden?
* Ik de Antiliaanse mensen steeds leuker begin te vinden?
* Bon dia: goedemorgen
Bon tardi: goedemiddag
Bon nochi: goedeavond
Sunchi: kusje
(enz)
* De windsurflessen nu afgelopen zijn! En wij errrrug goed zijn :D
* Wet & Wild nog steeds ' Tha Bomb' is?
* Salsa dansen best wel heel leuk is?!

Wist je dat..................
* IK HIER HELEMAAL NIET GOED IN BEN!!
* dus er nu maar mee stop :(


Ayo!!!!!! :D
Dikke Sunchi van Moontje!

  • 22 November 2006 - 18:08

    Rickyy:

    MOOONNTTJEEEEE, WAAR BLIJF JE NOU :(

  • 22 November 2006 - 18:09

    Tom:

    Dikke Sunchi terug!

  • 22 November 2006 - 18:27

    Monique:

    Rick, nog maar 1 maand!!! :(

  • 22 November 2006 - 19:52

    Jolien:

    Wist je dat ....
    ... jolien, manon en linda over 2 1/2 week al naar huis gaan
    ... wij dit helemaal niet willen
    ... wij jullie heeeeeel erg gaan missen!

    ... ik je verhaaltje erg leuk vind!
    ... ik misschien het idee van wistje datjes maar ga overnemen ;)

    tot vanavond moon!!

    Liefsss Jol!

  • 22 November 2006 - 21:45

    Rutger:

    Hee moon ik ben eigenlijk wel benieuwd!! je bent toch wel je duik diploma aan het halen he?! ;) ToT binnenkort

    bye bye

  • 23 November 2006 - 03:35

    Evelien:

    Heey Moon! :D
    Ja, de tijd gaat nu wel erg snel he! Over een maandje alweer in NL!! :(
    Nou, hier is het ook best leuk hoor! We gaan dan heel snel een keer stappen.. Paradiso ofzo!!

    Kus, Eef! (K)

  • 23 November 2006 - 09:43

    Jorky ;):

    Hée lieve moon!!

    Leuk verhaaltje wederom!! :D Die maand zal vast lekker snel voorbij zijn, zodat ik al het moois in Nederland jou kan laten inzien, zodat je Curacao niet al te veel gaat missen. Amsterdam biedt bijvoorbeeld ook veel super leuke dingen!! Dus kom lekker veel bij me pitten, zodat we alle feestjes af kunnen gaan in het 'oh zo gezelligea'dam'!

    hele dikke Sunchi van mij!!!!

  • 23 November 2006 - 09:55

    Jorky ;):

    hahaha dien Sinterklaas is echt het toppunt!! geweldig!! (dat wilde ik nog ff kwijt)

    kus Jo

    ps: bel je weer snel!

  • 23 November 2006 - 12:24

    Anouk:

    He Moon,

    Leuk verhaaltje weer maar het is iderdaad nog maar een maandje en dan moeten we helaas alweer naar het koude Nederland toe! Maar we gaan er nog even een hele leuke tijd van maken hier! Komt helemaal goed!!

    Tot zo bij de lunch!

    X Anouk

  • 23 November 2006 - 13:07

    Eefje:

    Hey Dushi!
    Jaja nog maar een maandje..wat gaat de tijd hard he:(! Maar nog even genieten!! En wist je dat..je de wist je datjes erg leuk geschreven hebt:)!! xxx

  • 24 November 2006 - 15:07

    Sanne:

    Monique Monique

    Even weer je verhaaltje gelezen :)

    Monique, vanavond ga ik mijn allerlaatste ga-alsjeblieft-mee-skieen-poging doen en dan geef ik het voorgoed op!!!

    Werkse nog vandaag en een hele dikke kus van het meisje met blijkbaar een NOG erger accent dan jij...!!!@!!

  • 24 November 2006 - 16:14

    Marian:

    Hey chickie!
    Ik zie dat je de cocktail Jamacan Style weer te pakken had:) jammie!!! Pff herinneringen..ik heb ze werkelijk overal bij ;)
    Leuk stukje om te lezen en de foto's zijn top! Jammer dat ik de sint heb moeten missen, had me kapot gelachen denk ik. Wie neemt nou een gesminkte Antilliaan als jullie er ook zijn;)!

    Lieverd, geniet nog ff lekker die laatste maand!
    Denk aan je!

    Dikke kus

  • 25 November 2006 - 12:25

    Linda:

    Hee Moon!
    Ziet er nog steeds goed uit allemaal! Cool dat je daar ook Sinterklaas viert, hoef je niets te missen! Hihi... Alle visite is geweest en nu kom je alweer bijna terug! Geniet nog van de laatste weekjes.
    Liefs Lin

  • 25 November 2006 - 12:53

    Ilonka:

    Hey Moon!
    Wat een maf gedoe met je pinpas!! Dat dat zomaar kan.. erg vreemd.
    Ik ben al een beetje zenuwachtig, want ik moet binnen anderhalf uur alles gepakt hebben.. moet zo werken, dus daarvoor moet alles gedaan zijn... ahhhhhhh.
    Tot over een paar daagjes! xxx

  • 27 November 2006 - 15:23

    Rianne:

    Hé Moontje,
    Kon ta bai? Mi ta bon!
    Wat een verhalen weer zeg, superleuk om weer te lezen.
    Geniet nog maar van alles, niet teveel aan denken dat je over een maandje alweer in Nederland bent... (wel weer gezellig hoor ;-)
    Veel plezier met Ilonka en Stijn, die zijn nu gezellig bij je!!!!
    Heel veel liefs Rie

  • 30 November 2006 - 18:16

    Rianne:

    Heej Monique,

    Nog maar een klein maandje, arme jij. Geniet maar heel erg van de tijd die je nog hebt op het dushi korsow!
    Trouwens, wist je dat.....als je de Nafl. hier weer gaat verkopen voor Euro's dat de koers dan niet 2,2 is, maar 2,52?? Nee?? Ik wel :D
    Dus opmaken die handel wat je gepint hebt!

  • 02 December 2006 - 12:57

    Jorieke:

    Moon, wat is het stil op je site! Op naar een nieuw bericht.... :D

    dikke kus van mij!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Ik ga stage lopen op Curacao! 4 dagen het bedrijf: Body Beach Club managen op LionsDive. 1 dag beachactiviteiten voor studenten organiseren

Actief sinds 27 Juni 2006
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 32193

Voorgaande reizen:

01 September 2006 - 22 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: