Nog 1,5 week! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Monique Ammerlaan - WaarBenJij.nu Nog 1,5 week! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Monique Ammerlaan - WaarBenJij.nu

Nog 1,5 week!

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

23 Augustus 2006 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal! :)

Zoals jullie weten vlieg ik 1 september om 12.00 naar het tropische Curacao! :D Ik ga daar een stage lopen van 3,5 maand!

23 december om \'s ochtends 9 uur komt ik weer terug naar het koude kikkerlandje!

Via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen! Ik word nu wel zenuwachtig, maar 3,5 maand is zo voorbij!

Tot mails! :D

Dikke kus Moon

ps: jullie kunnen altijd mailen en hier berichtjes achterlaten want ben ook erg benieuwd naar jullie!

  • 23 Augustus 2006 - 08:57

    Rosa:

    hey moon,

    echt super spannend en leuk hoor! ben mega jaloers :P. Heel veel succes en zal deze site goed in de gaten houden :)

    kuss

  • 23 Augustus 2006 - 08:58

    Evelien:

    Heey Moon!!
    Wat leuk zo´n site! Wel goed bijhouden he, haha ;) , want ben natuurlijk onwijs nieuwsgierig naar al je verhalen!!! Zaterdag zie ik je sowieso nog voordat je weggaat! Op naar Mysteryland dus! :D;) !!!

    Kus!

  • 23 Augustus 2006 - 09:00

    Joella!!:

    Heee lieffie!!

    Het gaat veels te snel.. strakkies ben je weg..maar hopelijk ben je net zo snel weer terug!! Ik wens je heeel veel succes en (zon)plezier hihi!!

    Dikke (K)

  • 23 Augustus 2006 - 09:11

    Wim Sr:

    Lekker rustig thuis
    Kleine bezine rekeningen
    maar
    Saai alleen met je moeder
    Ik zal je missen

  • 23 Augustus 2006 - 09:17

    Suus:

    hahaha die vader van jou heeft humor! haha Maar heel veel plezier Moon. En inderdaad 3,5 mnd vliegt voorbij! Have fun!

  • 23 Augustus 2006 - 09:21

    Je Liefste Broer:

    Hé Kleine,

    Leuke site en zo kan ik ook een beetje op de hoogte blijven van je avonturen!

    Zet er maar snel een paar foto's op. Veel plezier in het zonnetje en gedraag je een beetje heh!

  • 23 Augustus 2006 - 09:34

    EVA:

    Echt gaaf!!!
    Als ik je niet meer zie op school.... Geniet ervan en have fun!!!

    Kus Eva

  • 23 Augustus 2006 - 09:41

    Lotte:

    Hey moontje,

    Het is al bijna zover...........Curacao komt eraan!!!
    Wou echt dat ik mee kon maar ben echt van plan om in november langs te komen!!

    Nou ik weet zeker dat je een geweldige super super tijd krijgt waar je heel gelukkig van wordt!

    Ik zal heel veel aan jullie denken haha en laat snel weten wanneer je die cocktail voor mij kan gaan maken;)

    Tot maandag!

    KIssss van mij

  • 23 Augustus 2006 - 09:48

    Mariëtte:

    heey moon!

    heel leuk de site!kan ik je op de voet volgen..;-)
    Ik zie je woensdag nog wel ff!!

    kus

  • 23 Augustus 2006 - 10:18

    Eefje:

    Hi moon!!
    Jaja het begint nu echt op te schieten he! Wel spannend he! Vind ik tenminste..Maar heb er ook super veel zin in:)! Gaan top tijd hebben daar! Ik spreek je snel!
    Dikke kus eef

  • 23 Augustus 2006 - 11:04

    Glenda:

    Hey Mo,

    Leuk dat je ons zo op de hoogte gaat houden. Ook ik ben jaloers.... ik weet hoe leuk het er is... en je gaat je zeker vermaken...
    Kus Glen

  • 23 Augustus 2006 - 14:46

    Sandra:

    Hey Moon!
    Echt beter zo'n site ;) Nou ik zie je zaterdag en woensdag sowieso nog maar iig heeeeel erg veel plezier daar!!!
    Zal je wel missen hoor!
    Dikke kus San

  • 23 Augustus 2006 - 15:53

    Sandy!!!:

    Moontje! Wat spannend he! nu al bijna! Nou ik wens je bij dees nogmaals heeeel veel plezier en suc6!!! En ik ziet je woensdag nog ffies:D!!

    XxSan..

  • 23 Augustus 2006 - 17:18

    Ilonka:

    Moon, vind t zo leuk voor je dat je gaat! Ik zou echt heel graag langs komen, maar weet nog niet of het werk het toelaat... Ik weet in ieder geval zeker dat je daar een supertijd zult beleven!!!! Echt heel erg leuk voor je! Kus van mij

  • 23 Augustus 2006 - 20:05

    Elles:

    heyyy
    harstikke bedankt voor je mail !!
    Ik ga zeker kijken hoe het daar in dat warme land gaat met je!!
    Have fun en veel succes!!
    kiss Elles

  • 24 Augustus 2006 - 15:36

    Derkie:

    Hey Moontje,

    Echt leuk dat je nu echt gaat! Denk dat je het heel erg naar je zin gaat hebben. :d

    Ik ga de site zeker vaak bezoeken om te kijken hoe het met je gaat en wat je allemaal voor leuke dingen hebt gedaan.

    Kus

  • 24 Augustus 2006 - 15:41

    Marjolein:

    Heej Moon! Leuk zo al die sites! Kunnen we elkaar goed op de hoogte houden! Heel veel plezier samen met Eef, maar dat gaat vast helemaal goed komen! Geniet ervan!

    Kus,
    Marjolein

  • 25 Augustus 2006 - 10:59

    Silvan:

    we willen wel van alles op de hoogte blijven natuurlijk!! dus eerst nog even een borrel de 30ste en dan zie ik je verhalen en foto's graag verschijnen..

  • 25 Augustus 2006 - 21:01

    Tante El:

    Moon, ik kom tot de ontdekking dat ik een reactie heb geplaatst op
    een vorig bericht van jou...
    Nog een paar dagen en dan is het al 1 september.....
    en dan gaat het feest beginnen..
    heel veel plezier!!!!

  • 27 Augustus 2006 - 11:27

    Kimmy:

    Heeey moontje,

    ooooh het is al bijna zover, lekker naar dat warme land!!! Ben wel redelijk jaloers en zal je wel gaan missen! Maar gelukkig is t maar 3,5 maand dat ik je moet missen!!!

    Maar eerst morgen nog ff n feestje bouwen en dan lekker genieten in n tropisch land

    heeeeelveeel plezier
    xxx

  • 27 Augustus 2006 - 18:33

    Jorieke:

    Hée liefste vriendinnetje van me!

    Maak er een onwijs gave toptijd van! Dat gaat zeker helemaal goedkomen met jou als feestbeest! haha Zoals je weet ben ik nu echt hard aan het sparen, dus wie weet tot snel in het overheerlijke zonnetje met meerdere cocktails om ons heen! Ik zie het al helemaal zitten!! :D enne.. we gaan gewoon lekker webcammen/mailen/bellen enz!! Komt helemaal goed!!

    Maak er wat van hè!!

    hele dikke knuffel van mij!

    ps: We gaan gewoon weer verder met feesten (zoals gister op Mysteryland) als je weer terug bent! :D

  • 28 Augustus 2006 - 09:45

    Ilona:

    Hoi Moon,
    Spannend he, nu het bijna zover is. Ik ben toch wel een beetje jaloers. Ik had graag meegegaan.Heel veel plezier!!!
    Groetjes XXX Ilona

  • 28 Augustus 2006 - 11:34

    Kim:

    Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ik ben jaloers!!! tot woensdag! kussie

  • 30 Augustus 2006 - 21:13

    Jorise:

    Hee moon,

    Veel plezier en go with the flow daar in het caribische sfeertje. Leuk hoor.
    groetjes!!!
    Jorise

  • 02 September 2006 - 10:07

    Jorieke:

    En veilig aangekomen Moon? Hoe was de eerste indruk van het droomeiland?!

    Ik hoor het graag!

    kus JO

  • 02 September 2006 - 10:58

    Mieke:

    Nou Moon, Je bent gearriveerd en hebt er inmiddels bijna een nachtje opzitten. Ik heb je fototegoed opgewaardeerd, dus je kan ons verrassen met je foto's van je huis etc...
    Ik ben onwijs benieuwd!!!
    Kusjes, mama

  • 03 September 2006 - 11:52

    Inez:

    hey moon
    goede reis gehad?
    je ligt waarschijnlijk nu lekker op het strand!!
    heel veel plezier daaro!!
    dikke kus inez

  • 04 September 2006 - 06:54

    Patrick:

    Hey Moon,

    Alles goed? Lig je al lekker te bakken op het strand? Heel veel plezier en feestse!!!

    Groetjes,
    Patrick

  • 04 September 2006 - 08:23

    Rianne:

    Hé Moon, daar zit je dan op het heerlijke eiland Curaçao voor 3,5 maand!!! Hoe relaxed?! Ik kijk uit naar je eerste verslag! Liefs Rianne
    En je Beach collega's natuurlijk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Ik ga stage lopen op Curacao! 4 dagen het bedrijf: Body Beach Club managen op LionsDive. 1 dag beachactiviteiten voor studenten organiseren

Actief sinds 27 Juni 2006
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 32216

Voorgaande reizen:

01 September 2006 - 22 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: