Yesss het gaat gebeuren!! - Reisverslag uit Rijsenhout, Nederland van Monique Ammerlaan - WaarBenJij.nu Yesss het gaat gebeuren!! - Reisverslag uit Rijsenhout, Nederland van Monique Ammerlaan - WaarBenJij.nu

Yesss het gaat gebeuren!!

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

27 Juni 2006 | Nederland, Rijsenhout

Eindelijk is het zover, ik ga nu definitief naar Curacao om een super gave stage van 3,5 maand te lopen!!

Ik ga stage lopen bij Body Beach Club. Voor informatie kan je kijken op www.lionsdive.com en www.bodybeach.net!

Ik heb er super veel zin in! Ga samen met een vriendinnetje van mij, Eefje Schep!

Tot snel allemaal!

Dikke kus Monique

• 27 Juni 2006 - 16:57

Jessy:

haai moon!!
    super hè dat alles nu definitief doorgaat.. kunnen we elkaar daar op de hoogte houden oa. via onze sites! je moet wel nog even nederland veranderen in curacao ;) met je nieuwe adres..
    succes met tickets regelen etc.. we spreken elkaar nog!!
    kuss jazz

• 28 Juli 2006 - 16:26

Karen:

Oeh Monique echt spannend, eerst voor je vertrek nog een dagje Duinrell, maar zeker een afsluitende CANDLE!!!!

• 14 Augustus 2006 - 11:34

Ka:

he monique, het is toch geen afsluitende candle geworden, maar wel een hele gezellige avond!!!!kus

• 25 Augustus 2006 - 20:53

Tante El:

Moon, ik zit je site te bekijken, en ...wat ben jij populair en wat zal iedereen je missen..... vooral je vader....de schat,die direct aan de benzinerekening denkt!!!
    heel veel plezier...en hopelijk krijg je geen heimwee!!!!!
    gr. tante el en de rest.